A változáshoz idő kell.

#jobbleszek

There's a first time for everything

elso_poszt.jpg*skratch hangok* *képkimerevítés* Igen, az a srác én vagyok. Fogadni mernék, most éppen azon gondolkozol, hogy hogyan kerültem ebbe a szituációba. Nos, az egész 1992 nyarán kezdődött, ugyanis akkor születtem. De most itt nem a múltról fogok beszélni, hanem a jelenről és a jövőről. Túlsúlyos vagyok.

There’s a first time for everything

Egyszer mindent el kell kezdeni, ahogy az angol mondja. Értheted úgy is, hogy most először indítok blogot, hogy most először állok neki foglalkozni a súlyommal, hogy most először próbálok meg odafigyelni az étkezésre. Természetesen ez nincs így, viszont most először csinálom mindhármat EGYSZERRE, amitől javulást várok az életem minden területén. Az elhatározás megvan, a motiváció megvan. Minden fejben dől el. Már csak el kell kezdeni!

Blogolok, tehát vagyok

Kicsit kétkedve fogadtam a blogolás ötletét, eleinte nem is akartam elindítani az oldalt, sőt, magamtól eszembe sem jutott volna. De aztán rájöttem, hogy ha néha leírom pár gondolatom, az majd segít rendszerezni a körülöttem változó dolgokat. Meg kell tanulnom beosztani az időmet, kezembe kell vennem az irányítást az életem felett. Ha ez az 5-10 perc, amit pár sor megírására fordítok, motivál arra, hogy a többi időmet helyesen töltsem el, akkor már megérte.

elso_poszt_2.jpg

Cross. Fit?

Próbáltam már csomó mindent. Próbáltam egyedül edzeni. Próbáltam edzővel edzeni. Próbáltam kondi teremben súlyokat emelni, próbáltam cardiozni. Próbáltam kocogni. Próbáltam kint. Próbáltam bent. A várt hatást egyikkel sem értem el. Mindig volt valami, ami miatt megszakadt a sorozat, ami miatt feladtam, vagy éppen nem volt lehetőségem tovább csinálni. Vagy az is lehet, hogy éppenséggel rosszul végeztem a gyakorlatokat, vagy nem követtem a diétát szóról szóra.

Minimum 100 olyan történetem van, amikor valaki odajött hozzám és kioktatott, hogy mit csinálok rosszul. Persze ahány ember, annyi módszer. Ami beválik valakinek, az nem biztos, hogy valaki másnak is beválik. Amikor egy beszélgetés során szóbahozom, hogy na, nekiálltam edzeni, hirtelen mindenkiből előjön a szakértő. „Én ezt csináltam és fogytam is vele.” „Én ezt ettem és leadtam 6 kilót egy hét alatt.” Most megpróbálom másképp megközelíteni a dolgot. Megnézem miről is szól a CROSSFIT.

elso_poszt_3.gif elso_poszt_4.gif elso_poszt_5.gif

(A képek illusztrációk.)

Be kell lássam, hogy amit eddig csináltam nem aratott osztatlan sikert.  Kérdezhetnéd – jogosan, hogy mégis miért választottam most akkor a crossfitet. Miért lesz ez jobb, mint a sima konditerem? Miért jobb ez, mint sétálgatni fel-alá a városban, vagy éppen kocogni egyet a közeli sportpályán? A válasz egyszerű: Nem tudom. Ki kell próbálnom ahhoz, hogy lássam, hogy van e valami haszna. Megfelelő étrend mellett sikerül e vele változást elérnem.

Célok

Amint a blog címe előrevetíti, legalább 100 kg-ot szeretnék leadni. Ez soknak tűnhet, de többször hallottam már ezt: „Mi sem egyszerűbb, mint lefogyni. Megtartani a súlyt, na az nehéz!”  A következő hónapokban azt fogod látni, hogy miket teszek azért, hogy ezt a célt elérjem. Biztos vagyok benne, hogy nehéz lesz, de igyekszem szórakoztató módon megosztani veled a tapasztalataimat, amit ezen a hosszú úton szerzek. Jó szórakozást!

Hirdetés

süti beállítások módosítása