A változáshoz idő kell.

#jobbleszek

A harmadik hónap is letelt

huszadik_poszt_bevezeto.jpg

Először is szeretnék mindenkit megnyugtatni. Nem, nem hagytam abba az életmódváltást és a blogolást sem! Sajnos az utóbbi pár hétben elég bonyolult volt összeegyeztetnem a munkát, az edzést, a főzéseket, a boltba járást és a pihenést. Sajnos a blogra jutott a legkevesebb időm, de nem szeretném ezt sem elhanyagolni, úgyhogy megpróbálom összeszedni, hogy mi is történt velem az elmúlt 3 hétben. 

huszadik_poszt_02.jpg

Augusztus második hetében kedden voltam egyet edzeni. Már fogalmam sincs, hogy milyen gyakorlatokat végeztünk akkor, ami biztos, hogy tuti elfáradtam közben, ha ilyen képet csináltam a végén. A következő edzésemet viszont ki kellett hagynom, ugyanis szerdától szabadságon voltam. Nem gondoltam volna, hogy idén nyáron lesz alkalmam egy pár napot pihenéssel tölteni, hiszen minden felgyorsult körülöttem, minden a feje tetejére állt, amikor nekiláttam az életmódváltásnak. 

Nekem a Balaton...

Egy kis tervezés és előredolgozás után sikerült kivennem 3 szabadnapot, aminek köszönhetően 5 teljes napot tudtam a Balaton környékén eltölteni a hétvégével együtt. Szerdán délelőtt indultunk és már az odaúton elhatároztam, hogy fogok enni egy hekket. Két hónap csirke és zöldség után elképesztő örömet okozott és már-már az újdonság erejével hatott az utánozhatatlan balatoni hekk íze. Ha hihetek a kaloriabazis.hu nevű oldalnak, nagyjából 500 kcal lehetett az ebédem, és ebben már a zöldségköret is benne van. 

huszadik_poszt_03.jpg

Kb. 2000 Ft-ot fizethettem úgy, hogy vettem hozzá kettő darab fél literes ásványvizet. Az azért elég jó.

Ez az adag a napi kalóriabevitelem felét tette ki, ami viszont nagyon meglepett, hogy eszméletlenül sós volt az íze. Amióta főzök magamnak és elengedtem a cukrot plusz a csirke fűszerezésénél is csínján bánok a sóval, mindent túl édesnek vagy túl sósnak érzek.

Szerencsére a nyaralás többi napjában a már jól megszokott előre elkészített csirke+zöldség kombót tudtam fogyasztani. Az időket is tudtam tartani, szóval ezt az apró kilengést leszámítva végig tartottam a diétát. Sajnos egy edzés ugye kimaradt, viszont próbáltam helyette minél többet a vízben tartózkodni és úszni. Ez ment is több kevesebb sikerrel, a víz kellemesen meleg volt, a nap is sütött szerencsére, jó időt fogtunk ki, az úszást még gyakorolni kell. Szombaton elmentünk Balatonfüredre bulizni egyet, ahova azt gondoltam majd jó lesz, ha az eddig egyszer használt (diplomaátadó) ingemet fogom felvenni. Az alábbi képen már eléggé lóg rajtam, kifejezetten jól éreztem magam a bőrömben. Sajnos azóta több visszajelzés (köszi anyu! :D ) alapján ezt az inget nem tudom többet hordani, mert kövérít, lóg rajtam nagyon és egyáltalán nem előnyös. Kicsit sajnálom, hiszen alig volt rajtam és drága volt, de közben mégis örülök nagyon, mert ez azt jelenti, hogy jó úton haladok.

huszadik_poszt_04.jpg

Már a SunCity sem a régi. A Molokonak csak a felét nyitották meg.

Otthon, édes otthon

A nyaralás után vissza kellett rázódnom a szürke hétköznapokba. Szerencsére ez nem is esett annyira nehezemre. Változatos feladatok vártak a munkában és ismét mehettem edzeni. Lényegében semmi nem változott, ugyanúgy már elfáradtam a bemelegítésben. Az izomláz megmagyarázhatatlan jó érzéssel és rengeteg fájdalommal tölti el a testem. Nem gondoltam volna sosem, hogy ennyi féle izom létezik. Az edzéseken a régi gyakorlatok mellé újakat is tanulunk. Ennek köszönhető, hogy csináltam könnyített kötélmászást, és a könnyített kézenállással is megpróbálkoztam de még nagyon sok felesleg van rajtam, ami miatt ezeket nem tudom rendesen csinálni.

huszadik_poszt_05.jpg

A nyár utolsó hete is izgalmasan telt, mint mindegyik hét eddig. Nagyon felgyorsultak körülöttem az események, nincs időm lustálkodni. Most kezdtem el tényleg igazán élni. Aktívan töltöm minden napomat, a munkán kívül nagyon nincs is időm a számítógép elé ülni, a filmekre és a sorozatokra is jóval kevesebb időm jut, általában lefekvéskor szoktam elindítani valamit, de a 3. percnél már alszom is. 

huszadik_poszt_06.jpg

Valamit ki kell találnom ezekre a tükrös képekre. Legközelebb lehúzom a redőnyt és rendet is rakok. IGÉREM!

Ez a fajta életmód tőlem nagyon távol állt. Mindig lassan, ráérősen, lustálkodva elnyújtottam a napjaimat. Mindig a lehető legkevesebb erőfeszítéssel járó dolgokat csináltam. Sosem főztem, mindig rendeltem inkább egy pizzát vagy bármi más egészségtelen gyorskaját. Amióta ráadásul nem kolis vagyok, hanem albérletben élek, a futár még fel is hozza a lépcsőn a rendelt dolgokat, hogy még csak a lakásból se kelljen kilépnie az embernek.

Szerintem sikeres nyarat zártam, a nehezén már túlvagyok. A következő hónapokban pedig egyre több izgalmas dolog fog rám várni. Egyre több mindenre leszek képes és egyre látványosabb lesz a változás is. Szeptembertől már heti 3 crossfit edzés vár rám. Meg tudom csinálni! Jobb leszek magamnál!

Hirdetés

süti beállítások módosítása