A változáshoz idő kell.

#jobbleszek

Egyre jobban látszik

tizenhetedik_poszt_bevezeto.jpg

Bár nem tervezem minden nap fotózgatni magam, egy hete készítettem ezt az összehasonlító képet. (Elnézést a rendetlenségért, legközelebb összepakolok előtte. :D)  Egyre jobban érzem magam a bőrömben és ezt egyre többen látják is és szóvá is teszik. Nos a változás tényleg szembetűnő, igaz a bal oldali és a jobb oldali kép között nagyjából két és fél hét telt el. Sokkal jobb a testtartásom, egyre kisebb a hasam, a lábaim is "vékonyodtak", illetve a hátamról is megindult a felesleg elbontása. Megtanultam értékelni az ilyen apróbb örömöket is és emellett folyamatosan feszegetem a határaimat. Jobb akarok lenni saját magamnál. Jobb LESZEK saját magamnál.

Tovább is van, mondjam még?

Miután visszatértem Olaszországból eléggé össze-vissza voltam mindennel. Nagyjából két nap kellett ahhoz, hogy újra tudjam a diétát a régi kerékvágás szerint folytatni. Sajnos feltornyosodtak a feladatok, ami miatt egyáltalán nem volt időm semmire a munka mellett. Szerencsére csütörtökön és pénteken is el tudtam menni edzeni, ezért egy edzés sem maradt ki azon a héten, amikor kint voltam Milánóban. Leginkább a blog sínylette meg ezt a hatalmas időhiányt, de remélhetőleg több ilyen zavar nem lesz és tudom békében dokumentálni tovább az izgalmasabbnál izgalmasabb hétköznapjaimat. 

tizenhetedik_poszt_02.jpg

Ez az egyik kedvenc gyakorlatom.

Két egymást követő napon is edzettem, ami először jó ötletnek tűnt, aztán kiderült, hogy annyira mégsem volt az. A második napon olyan mértékű izomlázzal álltam neki a gyakorlatoknak, hogy örültem, hogy meg tudok egyáltalán mozdulni. Aztán a bemelegítés után az izomláz is enyhült, és egy teljes értékű edzést tudhattam a hátam mögött. 

Tour de Győr

Persze ez nem volt elég a kis testemnek, kitaláltam, hogy biciklizzünk egyet a töltésen. Vasárnap Némóval karöltve fogtuk magunkat és tekertünk egy szép nagyot délelőtt. A töltésen rengetegen szoktak tekerni, futni, sétálgatni, mert egy nagyjából 10 km-es szakasz fel van újítva, le van aszfaltozva és ezáltal ez a szakasz remek terepet szolgáltat a sportolni vágyók számára. Ha ez nem lett volna elég, rengeteg olimpiai sportoló is lehagyott bennünket, hiszen aznap kezdődött az EYOF (European Youth Olympic Festival).

tizenhetedik_poszt_03.jpg

Ez az Endomondo mindent figyel.

Amint a két képen nagyjából látható, odafelé sokat beszélgettünk, ezért nem volt a legjobb a teljesítményünk, de visszafelé rákapcsoltunk és igyekeztünk minél előbb hazaérni, nehogy elkapjon minket a nagy zivatar. Nagyon elégedett voltam a teljesítményemmel, semmiféle lejtő nem volt a töltésen, ahol a sebességet növelni tudtam volna, ami a képen látható, azt mind sík úton értem el. Egyáltalán nem éreztem megterhelőnek a távot, a sebességgel az út végefelé már volt problémám, de nagyon jól éreztem magam és utána még a városban nézegelődtünk is picit. Csak a töltésen való tekerést mértem, de ha hozzáadjuk azt is, amit a városban köröztünk, akkor nagyjából 35 km-t tettünk meg vasárnap.

Gyümölcs helyett

A mostani diétám nagyon szigorú és eléggé egysíkú, aminek köszönhetően nem feltétlenül viszek be elegendő vitamint a szervezetembe. Ezt kiküszöbölendő szereztem multivitamin készítményt, amivel kicsit tudok javítani a vitaminkészleteimen. Hosszas keresgélés és fórumban kutakodás után a Scitec Nutrition Multivitamin Pro típusú készítményre esett a választásom. Ár-érték arányban ez érte (ránézésre, idővel kiderül) meg a legjobban, egy napi adag kb. 200 Ft-ba kerül és szinte mindenféle vitamin és jótékony hatóanyag megtalálható a csomagban. Ami kicsit megrémisztett az elején, hogy viszonylag sok tablettát kell bevenni. A túlsúlyom ellenére szerencsésnek mondhatom magam, mert soha az életben nem kellett rendszeresen gyógyszert szednem, úgyhogy nekem ez eléggé életidegen feladatnak tűnt.

tizenhetedik_poszt_04.jpg

Egy kisebb patika egy évig ellenne ennyi tablettával.

Újabb lépést tettem annak érdekében, hogy egy jobb és egészségesebb életet éljek. Szépen lassan kezdek beletanulni ebbe az egészbe és fokozatosan építek be új dolgokat az életmódomba, aminek köszönhetően egyre jobban haladok a célom felé. Már nincs is sok hátra!

Hirdetés

süti beállítások módosítása